IKEA ir ne tikai pasaulē lielākais un populārākais mēbeļu ražotājs un tirgotājs. Kompānija jau sen ir izrādījusi uzmanību par nekustamā īpašuma tirgu. Interjera dizaina un nekustamā īpašuma nozares ir visai tuvas. Tieši šī radniecība kalpoja par veiksmīgu pamatu IKEA ienākšanai nekustamā īpašuma attīstības nozarē. Skandināvijas valstīs jau sen ir iespējams atpūsties IKEA viesnīcās, kuras rotā ne tikai kompānijas slavenais nosaukums uz zilā fona, bet arī interjera dizains ticis veidots tikai pašu ražotajiem elementiem. IKEA meitas uzņēmumi plāno paplašināt šo viesnīcu tīklu pāri visai Eiropai. Tiesa gan, ārpus Skandināvijas, viesnīcās nenesīs mātes kompānijas vārdu un arī interjera dizains tiks veidots, lietojot arī citu ražotāju elementus. Jebkādas tirdzniecības ķēdes vadīšanai, ir daudz kopīga nekustamā īpašuma attīstību un pārvaldību. IKEA ir demonstrējusi lielisku izpratni par šo sakarību, būvējot savus veikalus ekonomiski augošākajos pilsētu rajonos, iegādājoties arī zemes gabalus, uz kuriem tie atrodas. Viena no mācībām, kādu nekustamā īpašuma attīstītāji var gūt no IKEA, labas savas mērķauditorijas izpratnes nozīmīgums. Kompānija iekaroja mēbeļu un dizaina industriju, piedāvājot klientiem lētas un vienkāršas, bet vienlaicīgi arī pievilcīgas un elegantas mēbeles, kas kalpo kā šiki un moderni dizaina elementi. Pieņemot lēmumu ienākt nekustamā īpašuma nozarē, IKEA apzinājās, ka tās zīmols nav pazīstams lukss klases produktiem. Tādēļ kompānija deva priekšroku ērtu un elegantu naktsmāju tīklam par izdevīgu cenu, nevis mēģināja radīt piecu zvaigžņu viesnīcu ķēdi. Arī turpmākās darbības nekustamo īpašumu nozarē tika veiktas, sekojot zīmola atpazīstamībai. IKEA meitas uzņēmumi ir attīstījuši simtiem nekustamā īpašumu projektus. Tie galvenokārt ir dzīvojamo un biroju ēku kompleksu projekti, kas izpildīti vienkāršā, bet funkcionālā, ilgtspējīgā un elegantā manierē. Grīdas tiek klātas nevis ar nekvalitatīvu linoleju, vai dārgu parketu, bet elegantiem vinila lamināta dēlīšiem. Virtuves iekārtās tiek izmantots nerūsējošais tērauds plastmasas vai hroma vietā. Tomēr pieticība materiālu izvēlē nenozīmē, ka kompānijai trūktu ambīciju. Nākotnē IKEA plāno attīstīt veselas pilsētu apkaimes. Turpinot sekot savai veiksmīgajai stratēģijai, tās ir paredzēts pildīt ar dzīvokļiem, kādi būs pa kabatai vairumam iedzīvotāju.